Link til vort netværk

Østervrå Frikirke er en del af Baptistkirken i Danmark og en del af den "store baptist-familie" på verdensplan. Herunder er der link til forskellinge hjemmeside, hvor du kan læse mere om Baptister.

Baptistkirken i Danmark

Hvor skal man begynde, og hvor skal man ende, når man taler om den kristne tro? Baptister begynder med Jesus – med dét, han sagde og gjorde, med hans død på korset og opstandelsen fra de døde.

Læs mere om baptister her.

eller i magasinet herunder:

Om baptist.dk

baptist.dk er en net-baseret udgave af det fysiske blad, baptist.dk, som udkommer fem gange om året.

baptist.dk udgives af BaptistKirken i Danmark og har en 167 årig historie bag sig. Hvert nummer belyser et tema i en række artikler. Desuden er der portrætter, reportager om livet i baptistmenighederne og beretninger om de projekter, som baptister er engageret i ude i verden – og i Danmark. Disse artikler og flere endnu finder du i en af de fem sektioner: teologi, personer, debat, kirkeliv og internationalt.

Alle artikler kan også læses direkte på hjemmesiden baptist.dk.