Mad&Mening

Mad & Mening

Kan du lide god mad, hygge og snak om meningen med livet i et skønt fællesskab med andre mennesker i alle aldersgrupper – så er Mad&Mening sikkert noget for dig!

Velkommen hver torsdag - uden tilmelding. Vi er endnu aldrig løbet tør for mad!

Kirken åbner kl. 16.30. Her er der allerede godt gang i køkkenet.

Du kan komme når det passer dig, der er altid nogen at snakke og spille med, du kan læse avisen eller hygge dig med strikketøjet.

Kl. 18.00 servereres et godt hjemmelavet måltid med kød og grønt. Ris, pasta eller kartofler og gode sovse. Spis hvad du kan for kr. 50,-.

Og så får du kaffe eller te oveni.

Inden vi går fra bordet, er der én fra kirken, der har forberedt ”5 minutter om Jesus” - en sang, et "Fadervor" og et ord fra Bibelen.

Selv opvasken er der sørget for, så du kan blot fortsætte med at hygge sammen med dine nye eller gamle venner.

Kirken lukker kl. 21.00, men du kan tage hjem, når det passer dig.

Nogle gange vil der være tilbud om et foredrag kl. 19.30, andre gange fortsætter vi med snakken og hyggen.

Vi håber at se dig!

Vi ses torsdag